een weekje thailand Beau

10 maart 2014 - Bangkok, Thailand

We kwamen aan in Bangkok met de K L M. Het was wel even zoeken naar de koffers maar we hebben ze. Toen stapten we over op Thai, een vliegtuig. Op naar Chiang Mai! Er kwam in Chiang Mai (na zoeken naar hem) een man naar ons toe met een bortje JOCHEM met hoofdletters en ASMAN niet met dubbel s en dubbel n. In het hotel meteen lekker zwemmen. De volgende dag gingen we naar Doi Suthep en hebben we gewandeld bij watervallen, daarna weer zwemmen. Volgende dag OLIFANTEN! We begonnen met uitleg. De meneer zei dat dit het saaiste stuk van de kwartier zou worden, was ook zo! Ik had de olifant de Winner: eerst vrienden met de Olifant worden, daarna gaan we zwemmen leuk jo! Die van mij was super speels. Daarna deden we een tocht in de bergen, op zijn rug achter de oren, dat was leuk maar wel eng. Etenenstijd! Dat was lekker jo. Daarna een tocht door het platte land. De hele dag al voorbij, hoe snel dat wel niet gaat! Volgende dag, tempeldag. We hadden gepland dat we naar 4 tempels gingen maar het waren er in een keer vijf omdat we de weg kwijt waren. De eerste was het allermooist. Bij de laatste was het de dag dat de monikken, die monik konden worden. Het was daar super druk. ` s Avonds gingen wij naar een restaurant bij de rivier. Daar hebben Babette en ik vriendjes gemaakt met thaise kinderen. De volgende dag gingen we naar een marktje, ik heb daar mooie schoenen gekocht.
Om 16.00 uur vlogen we weg naar Bangkok. Daarna kwamen we aan bij opa en oma en toen we daar aankwamen gingen we meteen naar een heel lekker restaurantje de Harmonique. De volgende dag gingen we met de express boot naar het paleis van de koning. Het was heel warm en de volgende dag hebben we de hele dag gezwommen en papa en mama gingen fietsen. Vandaag zijn we met een wiebeltrein naar een haven geweest, daarna gingen we nog zwemmen, nu om 17.45 uur gaan we bijna naar een restaurant toe, welke weet ik nog niet. Het was een leuk weekje thailand en lekker warm.
Groetjes aan allemaal
Beau

1. Opa en oma jeurink:
    10 maart 2014
    Hoi Beau,
    Bedankt voor je verhaaltje, prima geschreven hoor! Zoals te lezen is zitten jullie ook wel bij zwembaden om de warmte kwijt te raken. Nou is het alweer over de helft met jullie vakantie, maar nog wel lekker een paar daagjes naar het strand. Groetjes aan iedereen en zeg tegen opa assmann dat we hem afgelopen week een mailtje hebben gestuurd.
    Liefs
  2. Agnes en toon:
    11 maart 2014
    Ha, Beau. Jij kunt later wel bij de krant gaan werken. Het was een heel goed verslag van je vakantie- avontuur. Opa en oma hopen natuurlijk dat je het in Hua Hin leuk gaat vinden en als je op een olifant durft te zitten, lukt dat natuurlijk ook op een paard aan het strand. i.i.g. veel plezier met z'n allen. sawadeka x en sawadekrab.x
  3. Fam. Verhoeven:
    12 maart 2014
    Hoi Beau,
    Ik ben vandaag weer gewoon naar school geweest! Niet op een olifant, maar gewoon op mijn fiets. Leuk wat je allemaal meemaakt. Wil je nog wel terug naar Druten ?
    groetjes Tristen ( je BESTE vriend )